Neslihancoskun Arkadaşlar 29+3 deyiz şuan yemekten sonra aniden mideme kramp girdi biraz aşağı doğruda iniyor kımıldayamayacak kadar kötü oldum bu normal bişey mi yoksa bebekle ilgili bi sorun olabilir mi yaşayan varsa lütfen beni bilgilendirsin