Kimya Ben 🙋🏼♀️ Enfeksiyon olduğu için erken doğum yaptım. Yani sezaryen oldum. Öksürürken canın çok acıyor malesef 🤦🏼♀️ Ama dikişlerinin patlama gibi bir durumu olmuyor ve ben bulaşıcı dönemimi geçirmiştim bebeğime grip şükürler olsun ki geçmedi. Birde gripken ve ciğerlere inmişken genel anestezi yapmıyorlar yani benim doktorum yapmamıştı. Spinal sezaryen oldum. Çok geçmiş olsun sağ salim çocuğunu kucağına al inşallah💁🏼♀️