Peluskaa canim benimm korkma hicc oylr olacak ara ara..kanama alani buyuk oldugundan oyle ola biliyor..bende progestan 4saatdan bir , proluton 3gunden bir yaptiriyorum..kiyamamaa evet kasik agrilarin bawlayacak artik..bende uyuyamiyorum o kadar cok batiyor ki..geceleri bile zor dayaniyorum aciya..evet kuzum benim yeterki bebeklerimiz iyi olsun bize bir wey olmaz..kanamam hafif hafif var hala..igneyi yaptirinca geciyor sonra yine devam..hala yataktayim hic kalkmiyorum.artik 5aya gidiyoruz.inwAllah saglikli olsunda ben yatarim boyle..Allahin izniyle sende rahatlardin bir an once kuzum..sakin korkma ola bilecek weyleri yawiyorsun lekelenme kanama..hic korkutma kendini..geciyor zamanla.