Guni92 Merhaba güzell anneler , anne adayları. Size sorum olacaktı. Bugün doktor kontrolüm vardı ultrasyonda doktor kasılmaların olmuş dedi daha 16 haftalığım şuanlık sıkıntı yok dedi magnezyum yazdı. Sizinde böyle bir şey başınıza geldimi ? Çok tedirgin oldum ya devam ederse diye ki ara ara yine ağrılarım oluyor ☹️☹️
Eceguldemir Guni92 benim olmadı ama burda çok okudum magnezyum geçiriyor üzülme hiç olumsuz bir şey duymadım ben geçmiş olsun canım sağ Salim alalım kucağımıza ❤️
Nilayycelikk Guni92 Benimde 14 haftalıkken ultrasonda kasılma görüldü magnezyum kullandım ve bol bol sıvı tükettim 15 gün sonra kontrolümde geçmişti ☺️
Guni92 Osgem2019 çok teşekkür ederim aslında günde bir tane sade soda içen biriyim ama muz yemiyordum bilgi için teşekkür ederim 😍
Guni92 Nilayycelikk inşAllah benim de geçer şuan hala az da olsa ağrım var ama bu kasılma mı yoksa normal mi anlayamıyorum yarın kullanmaya başlayacağım teşekkür ederim 🙏🏻❤️
Mrvelis Bende 16+3 cok fazla agrim hapsirirken felan sancim oldugu icin magnesium yazdi ama agrilarim gecmiyo