Sugar63 canim bebegin haraketleri bawliyor.ancak cok minik oldugu icin annenin onu hissetmesi mumkun degildir.. 13-14haftadan sonra hissetmek mumkun..bende oyle hissetdim.14haftasinda..wimdi olan haraketler bagirsak haraketleridir..zaten bebegin haraketlerinu hemencecik ayirt etmek oluyor..anlarsiniz😍😍😍