GulSey tam 35+1 de Doğum yaptım canım 3060 kg 56 cm doğdu oğlum solunum sıkıntısı ve sarılık olduğu için 1 hafta geldi hastane de 1 gece de bizimle birlikte kaldı hastane de emme refleksi var mı diye test amaçlı çok şükür emdi şimdi 8 ay 10 günlük kilosu boyu herşeyi önde gidiyor standartların üstünde yumurtaya can veren Rabbim İstedi mi herşey güzel olur Allah’a sığın ona güven yeter seni doğum hikayeme etiketliyorum canım oku cesaret al 🌸💕