Lvnya Kızlar pazar saçım ıslak kalmıstı biraz hemen hastalandım burnum bir akıyor bir tıkanıyor halsizlik var ne yapabilrim? Doktor bi ıhlamur bide parol içebilirsin dedi ama fayda etmiyo hiç
asyaa15 Lvnya aman cok dikkat et canım yat terle atlatmaya çalıs daha kötü olma. Ballı zencefil içeeblrmisin bilmiyorumki. Bi bak arastır dr a sor.
Sym_ Lvnya çok geçmiş olsun. Bende bir haftadır griple uğraşıyorum nane limon ıhlamur hepsini denedim ama geçiremedim. Bol bol dinlenin en iyi o geliyor
Kubra9595 Lvnya 2 haftayi gecti gribim canim bide hastayken tekrar bideha artti hastalik simdi yavasdan geciyor ama hic bisey fayda etmiyor ilac almayinca parolda fayda etmedi bana
papatyam95 Lvnya enfeksiyon olmadığı sürece bebeğe zarar verme ihtimali çok dusuk ama ben bol ıhlamur limon suyu içerek atlattım zencefil ile bal karısimi yedim