Arzu01100 Kızlar altı haftalık hamileyim ama aşırı mide bulantım oluyor hangi yiyecekler iyi gelir bulantıya .
asyaa15 Arzu01100 walla canım ben zeytin krem peynirle bastırıyodum üçgen peynirde olablr. Baska hicbsey yiyemiyodum
Cad Arzu01100 benim de 6.haftam bitti. Benim de bulanıyor istiğfar etmedim daha. Ama yanma ve bulantı oluyor. Hiç bir şey yiyemiyorum. Sen hiç istiğfar ettin mi?
3boysmom Arzu01100 cubuk kraker ve su :D 5 ay boyunca en cok yedigim sey.. herkeste farkli birsey ise yariyor dene bence herseyi tek tek. Rabbim yardimci olsunn cok zor bir durum :(
Arzu01100 Tuzlu kraker ve tuzlu ayran iyi geldi 😊 kızlar tavsiye ederim tüm gün birşey yiyemedim ama iyiyim şuanda amin canım cümlemizin Allah yardımcısı olsun
duygusm Arzu01100 Bende hiçbir şey işe yaramadı. 10. haftaya kadar da arttı bulantılar. Çok kötü olunca doktorum ilaç yazdı ve fayda etti. Yani klasik yöntemleri tabii ki öncelikle deneyin ama herkeste işe yaramayabiliyor.
Arzu01100 Beni de çok kötü ediyor canım ilk hamileliğim olduğun dan mı bu kadar kötü etti anlamadım geçmezse on gün sonra kontrolüm var diyecegim doktora
Cad Arzu01100 aynı şekilde benim de 10 gün sonra randevum var geçecek gibi durmuyor bende söyleyeceğim
ballicoreklerim Arzu01100 doktor bu tarz durumlarda ilaç veriyor bende prilam dr 10 mg kullandım 19 haftada bıraktım şükür bitti bulantılar ama tek basına leblebi kraker le olacak is değil arkadasım geçmiş olsun
Bsra_95 Arzu01100 canım naneli şeker, leblebi ve çubuk krakerle geçirdim 4ayımı. Özellikle naneli şeker cok iyi geliyor
Mervettas Kraker iyi gelir diyoruz sürekli canm ama bir arkadasım beni uyarmıştı çok yeme diye Palm yağı var içinde Demişti(herseyim içerisinde varmış bu arada kraker sayesinde onu da öğrendim) oyuzden ben hic yemedim.bu Palm yağı çocuklarda otizm hiperaktivite gibi sorunlara yol açıyormuş ayrıca.şuan 20.haftadayim ağzıma sürmedim sürekli abur cubur yiyen özelikle cips 😋birisi olarak ogrendigimden beri bıraktım. Mide bulantısına gelince benim çok farklı semptomlarım vardı gaz varmış da midem de onu çıkarmaya çalışıyormuşum gibi ogurtuyle geliyordu ve yemek bitikten sonra oluyordu oyuzden pek birsey yapamadım. Biraz sabret allah kolaylığını veriyor.insallah çok uzun sürmeden geçer 😊
eserivgen Arzu01100 kuruyemiş kreker ve zeytin ye canım benimde ilk zamanlar bulamıyordu 4 aydan sonra geçti ama ben ilk zamanlarimda elimde hep krekerle dolaniyordum