Melegimolsun Selam anneler 28+5 haftalık hamileyim miyom ameliyatindan 3 ay sonra hamile kaldığım için cumartesi ağrılarım olmustu muayene de doktorum bebeğin dikislerimi açtığını söyledi ilaçla oyalayip 32 haftalikta falan alacak progestani normalde 100 mg güne 2 kez kullanıyordum durum boyle olunca agrilarimi artık kesmiyor 200 mg başladık cumartesi günü 3 tane 1 kg serum ile rahatlattı eğer rahatlama olmadıysa yatış verecekti fakat ertesi gün yine aynı oldum pazar gununden beri hala belimde ve çoğunluk çatımda ağrım var bu gün fark ettim iç camasirim ıslanmıştı suyum mu geliyor doktorumu aramalimiyim hala ağrılarım var yatakta bile sağdan sola donemiyorum çok ağrı hissediyorum tecrübeli anneler biraz uzun oldu ama fikirlerinizi bekliyorum
Suziiaannee Melegimolsun canım bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum Allah acil şifa versin sağlıkla kavuş bebeğine hayırlı zamanda 🤲🏼
hunilimom Melegimolsun doktorunu arama şansın varsa ara canım durumun anladığım kadarıyla biraz riskli genesin
doganBanu Melegimolsun buraya yazana kadar uzun uzun keşke doktoruna yazıp sorsan. Böyle önemli şeyleri niçin doktora sormuyorsınız Sağlıkla gelsin yavrucuk inşallah🙏