Ozge1907 37 haftalık oldum 6. Haftadan beri aynı şekil bulantı, kusma, gastrit, reflü hepsi var. Kaç doktora gittik, yok çaresi ye kus pehrizide yapıyorum kızartma, yağlı, asitli , çiğ dokunan neyse hiçbirşey yemiyorum ama genede kusuyorum kan geliyor artık . Vitamin ilaçlarıyla bebeğe kilo aldırmaya çalışıyoruz resmen , onlarıda çıkarıyorum😔 daha bir gün çıkarmadığım olmadı aylardır gaviskon içiyorum ama asla faydası yok