Nazzz1310 Decavit kullanmaya başladığımdan beri midemde şişlik oluyor ve midem bulanıyor artı dışkım simsiyah sizdeyse oluyormu kusura bakmayın böyle sorduğum için🤦🏻♀️
Gulcan26 Nazzz1310 bnde c.tesiden beri kullanıyorm bnmde aynı oluyor malesef belki vücut alışınca geçer
MelisG Nazzz1310 evet dışkı rengi siyah oluyor, korkmayın. Benim de midemi yakıyor biraz. Katlanıyoruz mecbur 🤷♀️
aysehatunklkgl Nazzz1310 her gün kahvaltıda alıyorum, evet maalesef dışkı rengi değişti. Onun dışında memnunum bulantı vs yaşamadım
Ebruss Kullanmamız gerekiyormuş ben bir ara bıraktım vitamin değerlerim düştü halsiz olmaya başladım. Şuan düzenli kullanıyorum vitamin değerleri düzeldi
Deletedmom2224 Nazzz1310 doktorunuzdan başka bir vitamin isteyebilirsiniz. Midede şişlik yapıyorsa vinalac öneririm probiyotikli bir vitamin tabiki decavitten daha pahalı ama daha iyi doktora bir sorun derim
MerveeAltnk Nazzz1310 canım ben geceleri yatmadan önce alıyordum hiç bulantı olmuyor o şekilde ama doktoruna sor istersen sabahları bulantı yapıyor gece yatmadan alsam diye belki o zaman düzelir
Asd92 Canım bende kullanıyorum aç iken kullanınca mi demi çok rahatsız ediyor. Ama eczAcım midenin bulanırsa tok karna da içebilirsin dedi istersen tok dene şikayetleri azaltıyor bu şekilde