Matmazell Merhaba kızlar 😊 doğum hikayemi bende yazmak istedim en azından bikaç kişi bile cesaretlenirse bi faydam dokunursa size ne mutlu 😊 8 ağustos sabahı bi halsiz kötü ruh halinde uyandım kendimi iyi hissetmiyodm 39+5’tim ara ara kasılmarım oluyodu ama çok şiddetli değildi o sabah bebeğimi de çok fazla hissedemedim kasılmalarımda vardı ve kontrole gitmek istedim iyi ki gitmişim iyi ki içime doğanı gerçekleştirmişim iyi değildim çnkü neyse gittim 13.00te hastanedeydim tabii evde oyalandım biraz kahvaltını falan yaptım girdim nstye 30. Haftadan beri nst’ye girdiğim için anlıyordum artk bi gariplik vardı kalp atışları 145-150 arasıydı ama normalda 170-160 değişirdi kalp atışları içim bi tuhaf oldu vardı bi gariplik tahmin ettiğim gibi de oldu doktor kalp atışlarını beğenmedim çikolata ye meyve suyu iç tekrar nstye gir bi bakalm dedi yarım saat sonra tekrar girdim ilk bi 2-3 dk yükseldi sonra tekrar 145-150 aradı atmaya başladı doktorum hiç riske atmayalım alalım bebeğin kalp atışları stabil dedi o saatten snra korku falan olur mu insanda bebeğim için hiç korkmadm sadece biraz heyecan vardı kızıma kavuşucaktım yatışım yapıldı eşim eve gitti valizimizi aldı geldi tabii ben kahvaltı yaptığım için genel anestezi olucaktım mecburen 16.00da ameliyata girdim 16.15’te güzel meleğim dünyaya gelmiş 17.00de ben ameliyattan çıktım evet ayılırken biraz zorlandım o ağrı zorladı beni ve çok üşümüşün ameliyarhanede çenelerim vuruyodu ama hemen serum taktılar ve yarım saate daha iyiydim gece 23.00te yürüceksin dediler o sırada bebeğimi emzirdim yattığım yerde ama hala şaşkındım şaka gibiydi kucağımdaydı kızım 😊 gece 23’te kalktım ve kalkış o kalkış ertesi sabah 6ya kadar hiç oturmadım kızlae birazda adrenalin salgıladım aanırım heyecandan da olabilir uykum gelmedi sürekli yürüdüm çok şükür ayılma süreci harici ne ağrım ne sızım vardı 🤗 şimdi 1ay 21 günlük olduk bile gayet güzel ilgilenebiliyorum kızımla 🤗 benimde hikayem böyle işte korkmayın haa bide bol bol okuyun 😊 Biraz fazla uzun olmuş olabilir kusura bakmayın kızlar 😊 merak ettiğiniz bişi olursa cevaplarım korkmayın sezaryandan 😊 inanın büyütüldüğü gibi bişi değil ya da benim acı eşiğim biraz yüksektir bünyeden bünyeye de değişiyo bilmiyorm benim hikayemde böyle işte 😊
hilalyavuz Matmazell Tebrik ederim maşallah sağlıkla büyüsün sağlıkla büyütün inşallah 🤲🏻☺️ Duru Yaz prensesin Duru gibi ömrü olsun inşallah 🤲🏻🎈🌸🦄🌈
Elfsrkn Matmazell ameliyat sonrası kabızlık oldu mu sizde. Bende şimdilik birşey yok ama hala tuvalete gitmedim bugün ikinci günüm ve korkuyorum
Matmazell Misskokulumm amiin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin bekleyen annelere de sağsalim evlatlarına kavuşmayı nasip etsin Allahım 🤲🏻
Matmazell Elfsrkn hayır olmadı canım o gece tuvalete de çıktım ben gazı da çıkarttım şuan 2-3 güne bir çıkıyorum wcye ama kabız değilim hastaneden çıkardılar mı seni ?
YudummBall Matmazell suan aynı durumdayım fün gece sabaha kadar uyuyamadım bugünde hareketlerini cok hissetmedim saglıkocagına gidip kalp atıslarını duydum nst ye gitsemiydim korktum suan cocugu riske atmamısımdır inşallah ya
Matmazell YudummBall yanii bilemiyorum ki inşallah bişi yoktur kuzum içine nasıl doğuyo eğer çok tereddütte kalırsan bi git hastaneye bence
Elfsrkn Matmazell çıktım bugün gazım çıktı da tuvalete henüz gitmedim ama sadece çorba içtim korkudan birşey de yiyemedim.
Tugce1634 Elfsrkn ben 4.gün çıkmıştım tuvalete.sonra hep düzenliydi zaten.korkma canım.bol sıvı tüket.yemek de ye tabiki,korkma.
Aseldurupp Matmazell bende 1 Mayıs'ta sezeryan olucan aşırı korkuyorum ikinci gebeliğim ilki normal dogumdu çok zor geçti inşallah bunu kolay doğum yaparım bebeğiniz hayırlı olsun Allah sağlıklı uzun ömürler versin insallah
Matmazell Aseldurupp amiin inşallah sizde sağsalim kavuşun evladına Allahın izniyle korkmayın bol bol dua edin ve de size tavsiyem acıcak diye yürümemezlik etmeyin inanın acımıyo ve yürüdükçe toparlıyosun 🤗