tugbanne2020 Kızçeler 21. haftayız hala doğum yapacağım doktoru seçemedim. Şişlide oturuyoruz. Bana iyi doktor önerisinde bulunurmusunuz ☺️
Deletedmom0098 tugbanne2020 türkiye hastanesi ayşe solaroğlu muhteşem bir insan 22 haftalık bebeğim çok memnunum
novice_mom tugbanne2020 Ben tavsiye üzerine Şişli camisinin orada Zuhal Civelek Özgit’e gidiyorum. Özel muayenehane ve ücreti 250₺. Arkadaşımın ve Ablasının doktoruydu bu sebepten tercih ettim. Kendisinden memnunum 💜 aklınızda olsun.
novice_mom tugbanne2020 Doktorumun Doğum ücreti 3000₺ , herhangi bir hastane ile anlaşması yok siz seçiyorsunuz. Ben de geçen Türkiye Hastanesin den bilgi aldım sadece hastane kullanımı için sezeryan doğuma 2950 dediler. Toplamda 6000₺ oluyor
zeynepteacher Şişli gerçekten çok sıkıntılı bu konuda, ben de 7. Aya kadar Türkiye Hastanesi’ne gittim. Ayşe Meryem Uslu, Ayşe Solaroğlu ikisine de muayene oldum, acil durumlarda doktorlarıyla da görüştüm. Ama nedense içime hiç sinmedi doktorlar ve hastane. Tecrübeden yana huzurlu olamadım, sürekli gereksiz yere muadili varken mümessillerle anlaşılmış pahalı ilaçlar vitaminler verdiler. Açıkçası ticarethane gibi hissettim, güvenmedim. 37 haftadayım Bahçelievler Nisa Hastanesi Mürvet Hakyemez’e gidiyorum. Çünkü içim rahat ettikten sonra yol önemli değil dedim zaman yaklaştıkça. 🌸
Meleginannesi55 zeynepteacher kimseyi etkilemek istemiyorum ama orda doğum yapıp mağdur olan 2 3 tanıdığım var bu sebepten dolayı yakın olmasına rağmen tercih etmiyorum arkadaşlarımın bebeklerinde doğduktan sonra rahatsızlık çıktı ikisininde ciğerlerinde aynı sebepten dolayı başka hastaneye sevk edildiler çünkü bu rahatsızlıkla ilgilenen doktor yokmuş falan filan birebir yaşadım arkdşmla bu durumu çok etkilendim ikisindede doktor ihmali olduğunu düşünüyorum ve para tuzağı yani beni aydınlatan olursa sevinirim bebeğin organlarının gelişip gelişmediğini doğmadan anlıyamıyorlar mı????
tugbanne2020 zeynepteacher benim annem Nisaya çok yakın oturuyor Mürvet hanımın metini çok duydum ama hastane olarak pek güvendiğim biryer değil Nisa. Yine de bilgilendirme için teşekkür ederim.
tugbanne2020 Meleginannesi55 ciğer gelişimi belli haftadan sonra tamamlanıyor tabi ihmal var mı bilemeyiz. Tecrübeni paylaştığın için teşekkürler baya kafam karıştı şuan. Siz nerede doğum yapacaksınız peki?
zeynepteacher tugbanne2020 benim de annem yakın oturuyor :) son haftaya doğru tecrübeye daha çok önem vereceksiniz, ilgi ya da sıcakkanlılık en son aradığınız şey olacak doktorda. Tavsiyem buna önem vermeniz, inşallah gönlünüze göre bulursunuz. 😊🌸
Meleginannesi55 tugbanne2020 25 yıl önce benim doğumumu gerçekleştiren hocamız doktor şehruz soysal medipol hastanesi annemin doktoruydu artık benim doktorum😊