Edasu52 Dün ovülasyon testi yaptım yumurtlama vardı bugünde T çizgisinde hiç bişey ortaya çıkmadı sadece C çıktı neden olabilir böyle birşey yaşayan var mı
Betulsna Edasu52 belki test bozuk çıkmış olabilir cnm. Tekrar deneseydin keşke. Yumurtlamayı değerlenrseydin. Bugünü de değerlendir sen. Test yapmadıysan tekrar yap bakalım silikleşme varsa çatlama olmuştur yine birliktelik olacak. Hayırlısı olsun
Edasu52 Betulsna https://share.icloud.com/photos/0Ka1jQBPmWNjvQNQqqCZ_EJuA Sırasıyla testler anlamadım 🤨🙄
Betulsna Edasu52 yumurtan çatlamış kuzum👏 bugünü ve 2 gün daha değerlendir. Sanırsam artık test yapmana gerek yok. Yumurtlama dan sonra 17.gün erken gebelik testini yapabilirsin ama gecikmeye beklersen daha sağlıklı olur🤗