Dlrdnl canım 8 ağustosta bebeğimin kalp atışları yavaşladığı diye acilen sezaryane alındım 39+5’tim ve bende normal doğum bekliyodmm ama birden bebeğim için 2 saatte oldu bitti korkma çok şükür hiç çekmedim ayağa kalktım ve hiç oturmadm sürekli yürüdüm ondan sonrasında da sıkıntı yaşamadım korkma yani 🤗 yürümek çok önemli sezaryanden snra ben sürekli yürüdüm o gece sabaha kadar yürüdüm nerdeyse hiç uyumadm ondan sanırım hiç ağrım sızım olmadı çıktığımda da çok şükür