Yrncbci ben burada paylaşılan listeleri göz önünde bulundurarak aldım. Birde doktoruma sordum. Benim kızım biraz önden gidiyor boy olarak sizce böylemi gider yenidoğan alayımmı dedim. 0-3 ay al böyle giderse boyu en az 53-54 cm olur dedi. Madem bu kadar beklemişsiniz sizde sorun doktorunuza ortalama boyu kilosu ne olur diye ona göre alın. Hastane çıkış setleri 50 cm oluyor. Benim kızım 30. Haftada 42 cm olunca hastane çıkışları almayayım dediö önce ama sonra ya kısa doğarsa diye ne olur ne olmaz diye aldım ama ayaksız aldım. Sizde bir sorun ona göre alın.