silacetin88 ben de 23 eylülde spinalle sezeryan oldum.ilk iki gün hastanede ağrı kesici iğnelerle çok güzel geçti.ağrı sızı minimum derecedeydi.ama 3. Gün eve geçince ağrılar arttı.bugün 9. Günüm.ağrılarım değişik değişik devam ediyor.uzandığım yerden kalkamama, dikişlerin yan taraflarının ağrısı, idrar yaparken ağrı kesiğin ağrısı bunların geçmesini bekliyorum bende