Mucizebebegim3 merhabalar bizde 6+3 olduk benimde 2.gebeliğim. İlki kimyasal gebelikti hemen ardından tekrar hamile kaldım. Çok şükür şuanlık bi sıkıntım yok sadece 2 gündür sol kasığıma sancı giriyor onun haricinde iyiyiz. Normalde dün gitmemiz gerekiyordu kontrole ama aynı şeylerin olacağı korkusu olduğu için kalp atışlarını duyabileceğimiz zamanda gitmek istedik nasipse cumartesi günü gideceğiz😊