2cocukannesii UmmAsel Meraba cnm bende 28 haftalığım benimkide çok aşagıda çok zor oluyor bebekte çok aşağıdaymış hareketlerini çok aşagıda hissediyrm umarım zamanın da gelir bebişlerimz saglıklı bi şekilde♥️