xxxxxx Hanımlar benim karnım aşağı inmiş. Normalde doğuma yakın iner diyorlar. Bu erken doğum belirtisi olabilir mi doktor kontrolüm haftaya olacak o yüzden merak ettim
Kbrbydkk Canım korkutmak istemem ama ben farketmemistim bir ablam demişti karnın çok aşağıda diye yukarıya çıkmamış diye. Ben onemsemedim. Ama rahim ağzı açıklığı olmuş kesem sarkmisti. Siz yine de bir kontrole gidin rahim ağzına baksınlar. Erken doğum yaptım bu yüzden 21haftalikken.