Poncikveannesi 1,2 çıktı benim... normal dediyse doktor içine neden şüphe doğuyor normal olmasa söylerdi için rahat olsun mesela ense kalınlığı normal dedi bana ama kan sonuçlarında yaştan dolayı risk çıkacak dedi (yaşım38) söylemesi gerekeni söylüyolar canım rahat ol sen
Nuryldrm Poncikveannesi ben ikili tarama testi yapmadım doktor eğer bi sorun çıkarsa down sendromlu olasılığı olursa aldırmayı duşunuyosaniz testi yapalım dedi ama yok biz herşeye razıyız diyosanizda yaptirmayada bilirsiniz eşimde yaptırmak istemedi
Poncikveannesi Nuryldrm Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herşey çok güzel olsun inşallah herkes için ayrı ayrı diliyorum 🙏🙏
arzuerdogan 12inci haftasında doktor bakıyo zaten benimde 1.1 çıkmıştı normal demişti 2.5in üstünde olunca sorun oluyo ve burun kemiği geç oluşursa sıkıntı oldugunu söylemişti doktorum