Nur_Nur Selamlar herkese Ben doğal doğumu benimseyen Istanbul Avrupa yakasında, mümkünse Bağcılarda, doktor arıyorum. Dikişsiz, suni sancısız, eşimle girebileceğim bir doğum istiyorum inşallah. Yusuf Olgaç'ı duydum. Başka birini bulamazsam ona gitmeyi düşünüyorum. Tavsiyeniz olur mu? Şimdiden teşekkürler
Dilara25 Nur_Nur ilk doğumu dikişsiz olan duymadım hiç bulursanız bize de yazın 😊 normal doğum yanlısı cok doktor biliyorum ama eşleri almıyolar malesef.siz sancı odasına mi istiyorsunuz eşinizi yoksa Doğumhaneye de mi?
Nur_Nur Dilara25 normal doğum olsa eşim girmese de olur aslında. eşimle girme konusunda feragat edebilirim.
Eceyavuz Bende bekleyeyim surda... son ayda doktorsuz kaldim baska bi doktor buldum kadin yanından her çıkana çocuğun kafası cok büyük sezeryan diyip gonderdi bana da aynısını söyledi o doktora da gitmeyeceğim gaziosmanpaşa da oturuyorum
Lalemm86 Avcılar’da TÜRKAN hanım Doğumun başından beri yanınız da oluyo ondan başla kimse muayene etmiyo alttan çok iyi doktor normalde ben zayıf bi insanım 48 kilo bana 1 dikişli Doğum yaptırdı maşallah
Dilara25 Nur_Nur o halde bnde derya hanımı öneririm zaten birisi daha yazmış ☺️ bir de megada elif hanım var ondan da memnun kalırsınız Sizede yakın diye biliyorum