Se15ma evet üstünü gördüm normal adet oldum normalde nasıl geliyosa öyle geldi bi acayiplik yoktu ben 5 haftalıkken doktora gittim öğrendim kaç haftalık olduğunu.
nasıl anladığıma gelirsek temizlik yaparken fark ettim ondan önceki günlerdede arada bi batmalar oluyodu uzandığımda veyada eğildiğimde kalkarken göğüslerim çok hassastı lavoboları kloraklıyordum bi anda test gözüme çarptı içime doğdu yaptım çizgi çıktı bu arada bi sonraki adetime 4 gün varken çıktı