Senatorun selam kizlar, 5+2 yim bugun ilk doktor kontrolum vardi kese gorundu fakat bebek ve kalp atislari icin iki hafta sonra cagirdi normalmii sizlerde durumlar nasildi, bu hamilelik beni cok panik bir insan yapti herseyin yolunda oldugundan emin olmadan duramiyorum 🥺
Senatorun Tazeannebaba ah super simdi sabirla iki hafta daha bekliycem ozaman 🙏🏻 tesekkur ediyorum yanitiniz icin
Gunesimoglum Ne güzel canım herşey normal demek ki. Benim bebeğimde 5 haftalık ama düşük tehlikesi var her hafta gidiyorum o yüzden mutlu ol ki herşey normal
Senatorun Gunesimoglum hersey yolunda olucak sende uzulme lutfen zaten 10 haftaya kadar bebekler bizim degil biliyorsun hersey allahtan hayirlisiyla ikimizde su 10 haftamizi saglikla doldururuz 🙏🏻