SevdaLinkaaa Ben 30 haftalıkken ishal şikayeti ile gitmiştim,bebeğe de ultrasonla baksınlar diye doğumhaneye yollamışlardı ,her geleni çatala yatırmaya çalışıyorlardı benim gittiğim yerde ,yaparlar yani .😃