Kubraaa1 Kizlar benim son adetim 29.09.19 gecen hafta gittim.saglik ocaginda kan verdm 15.8 cikti hamilesin dedi ama bidaha kan aldi ondada 78.1 cikti bugun ozele gittim kese gorunmez dedi.hafyaya gel bende korkuyorum dis gebelik.olur diye
hilal_yener Kubraaa1 daha küçükse kese görünmemesi normal zaten kanda çıkıp ultrasonda belli olmuyor bazen kanda bile çıkmıyor
melis3 Kubraaa1 merhaba henuz cok erken bir kac gun sonra yine kan verin, kese sanirim 5 haftalikken gorunuyordu. Insallah guzel haberler alirsiniz simdiden hayirli olsun 😊
Beyzakvrkk Kubraaa1 iki güne bir iki katı artış olması lazım sağlıklı ilerleyebilmesi için . Vede değeriniz gerçekten çok düşük biz 4500 lerde gördük keseyi ta.
gizemmm 29 Eylül mü son adet tarihiniz? Daha bi kaç gün olmadı mı biteli yani? 4 hafta geçmeden anlaşılmaz ki
Umranelif Kubraaa1 bazıları geç döllenme olduğu için kese görünmüyo geç görünüyo korkma yani için rahat tut
Ay-Bek Kubraaa1 Daha çok erken gözükmemesi normal panik yapma. Değerinin 2 günde bir iki kat artması lazım. 29 Eylülde 15.8 çıkmış. 2 gün sonra yani bugün iki katından fazla çıkmış çok iyi 78.1. Çarşamba günü yine kan ver 2 katı artması lazım.
Kbraergl_1 Kubraaa1 canım benimde öyleydi 76.4 cıktı olabilir dedi yükselme olmazsa öyle eğer yükselme varsa korkma
Mucizebebegim3 Kubraaa1 canim kese 1500 ve 2000 arasinda gorunur gec dollenmeye benziyor seninki korkma beta hecegne 2 3 gune bir baktir