burcuisik12 1.oglum.18 aylık yeni bıraktım sütü 2. Ye hamile oldugım İcin ama 85 sutyen takarken gögülerım okadar bosalmıs küçülmüş sünmüşki cok kotu duruyor esimden utanıyorum ele bile gelmeyecek derecede kücük olmus ve yumusak😔😔😔 neyapabilirim ya
07052019 burcuisik12 basit göğüs kaldırma ve hacimlendirme egzersizleri var YouTubeda, oturduğunuz yerden Yapabileceğiniz basit egzersizler. Deneyebilirsiniz sizi zorlamayacaksa. Ama hamilesiniz, tekrar hacimlenecektir illaki, 😊
Canoglumbenm burcuisik12 valla emzirince malesef kötü yanı bu oluyor cnm. Bende emziriyorum. Şuan bile sarkık duruyor 😖 destekli içi dolu sutyen giy canım. Ama çok da düzelme olmaz bunu söyleyim😕😕
Damla63 burcuisik12 Üzülmeyin,doğumdan sonra emzirme süreniz bitince silikon taktırırsınız.Ben de henüz doğum yapmadım,emzirince ne olur bilemiyorum ama her şeyin çözümü var