Lala4e4ka Mrhb kizlar. 33 haftalik hamileyim wiwlik ve agrilarim wimdi bawladi cox fena😫😫 neler onerirsiniz? Var mi sizdede boyle problemler?
burcuburcu Lala4e4ka benimde aynen bacaklarım taşımıyo beni artık çok ağrıyo ellerim ayaklarım şiş ayakkabılarımı giyemiyorum
zlemAtAcar Lala4e4ka benimde ellerimde ve ayaklarımda sanki hafif şişlik başladı. 😞😞😞 çok su içiyorum. Tuz ve şekere dikkat ediyorum ama 😞😞😞
saAyenurSarkaya Benimde öyle suan 33 haftalık tuzu kesmen ve bol su içmen lazım birde idrar testi yaptır her ihtimale karşı..
Lala4e4ka saAyenurSarkaya su degil de cayi cok iciyorum. Tuzda fazla yemiyorum normal ama agrilarda var ellerim ayaklarim
BsraAkarDemir Kızlar benimde yavaş yavaş başladı şişlikler 🤦🏻♀️ Fena halde varis sardı bacaklarımı ... Birde bugün vajinama sürekli bıçak saplanıyor bu ne demek oluyor acaba 🤷🏻♀️
BsraAkarDemir Semra Canım bende hiç ağrı yok sadece ayak tabanlarım ağrıyor. Ama görüntü berbaaat ! O kadar kötü gözüküyor ki doğumdan sonra gitmezse diye çok moralim bozuluyor ...