Berna9 ben gündüzü muayene oldum 2cm açıklık vardı eve geldim kanamam durmadı, acile gittim açıklığım 3 cm olmuştu. Yatışım yapıldı , tek kişilik sancı odasına alındım nst ye bağlayıp aralıklarla muayene ettiler. Sancı çekerken yanımda ebe yardımcısı masaj yaptı, tabi açıklık olmayınca suyumu patlatıp suni sancı verildi. Sancı çektiğim odada doğum yaptım, ilgi çok güzeldi. Şimdi bebeğimle tek kişilik odadayız ve yemeğinden manzarasına özel hastane lüksü mevcut 👌🏻