Deletedmom0810 Ruhsuz bugün 10 olduk canım ama 8. Hafta 7 gün boyunca kusmayla geçmişti o ilaçtan sonra 2 haftadır çok güzel geçiyor
Sinemozdem Ruhsuz bende 9 haftalığım normalde bulantım yok ama çok su içtiğimde ve acıktığımda midem bulanıyor ama suyun yerini hiçbir sıvı tutmadığı için mecbur içmek zorundayız😬
Ruhsuz Sinemozdem ah bu mecbur lafı yüzünden içmeye calılıyorum ama yeterli bılmıyorum 1 litre bile yok 😏
Mrvgk Ruhsuz olmaz inşallah siz yinede içebildiğiniz kadar için. Ben normalde de çok içerdim bu durumda daha da çok içiyorum mecburiyetten değil canım da istiyor mide bulantıma da iyi geliyordu aslında
Ruhsuz Mrvgk mide bulantısını tetikliyor ben de su içmek su içmesem bir sey yok ama içince öğütme bulantı hat safhada
Ozgdnc Ruhsuz su şuan bebeğiniz ve sizin için en önemli ihtiyaçlardan biri. Mümkün olduğunca kendinizi içmeye empoze edin. Mideniz almıyorsa surahinin içine nane yapraklari ve limon dilimi yada sevdiginiz meyvelerden koyarak tatlandırın ve icin