ayse451634 oldu ben 🖐️
Hic bisey yoktur korkma
Benide cok korkutmuslardi dogar dogmaz eko mu ekg mi nedir kucucuk bedenini makineye soktuk kalbine bakildi hic bisey yoktu
Zaten bebeklerin kalpleri delik olurmus denildi dogunca geciyor denildi bana soradan
Biseyi yoktur rahat ol insallah