Kardelensii_46 Merhaba arkadaşlar benim 2. Gebeliğim 19 haftalık gebeyim fakat şu an belimden sancılar girip çıkıyor sürekli kasıklarımda kasılmalar oluyor bu kadar erken sancı gelmez herhalde ve nts ye bile bağlamazlar galiba ?
Sghslove Kardelensii_46 ama sen yine de git bi baktır canımm benim de ağrılarım oluyor ama 29+6dayım. Ağrıların şiddetliyse git muhakkak