bebegineasikanne Kızlar ben hamileyken sadece folik asit ve 4.aydan sonra demir ilacı kullanmıştım o nedenle bilmiyorum ama kuzenim 7 haftalık hamile doktor ona decavit vermiş. Bir haftadır kullanıyordu, bir iki dündür vücudum çok kaşınıyor ve döktü dedi tıpkı kureşen gibi bana sordu bu ilaç yüzünden olabilir mi diye ama tam bilemediğimden size soruyorum. Alerji yapar mı decavit yan etki olarabilir mi?
Demirleblebi bebegineasikanne ben ilk 6 ay decavit kullandım bende öyle bir etki yapmadı. Başka bir şeydende olabilir doktoruna danışsın. Hepimizin bünyesi farklı sonuçta. Ben çok memnundum ama onda ne olur bilemeyiz.
Serenty Ben kullanıyorum amabu tarz sıkıntım olmadı.belki ona yaramamistir.kullanmasin bir kaç gün azalırsa ondandır.yada doktoru ile görüşün