tugce95 Merhaba! arkadaslar 6+3üm bugun doktora gittik kalp atışı icin 🥰 duyduk ama miniğim cok kücük oldugu icin doktor yakalayamadık birkere ve cok kısa duyduk ❤️ mide bulantısı icin doktor ‘’prilam dr’’ ilacını verdi, aranızda kullanan varmı eczacı günde 1kere 2tane içilecek seklinde yazmıs dedi ama bilmiyorum dedi bende emin olamadım🤷🏼♀️ kullanan varmı nasl kullanıyosunuz?
Sghslove tugce95 ben kullanmadım ama sen doktoruna anlamadım bulantım oldukça içsem olmaz mı filan kullanan varsa bile herkesin bünyesi bir olmaz ki