Melikekrt Arkadaşlar panik Atağım var sizce normal doğurabilir miyim yoksa sezeryan mı yapsam ? 38+2 deyim eğer sezeryan yaparsam ne zaman doğurturlar
Mervenurysr Melikekrt bende de aynı hastalık var ama inşallah doğururum diye kendimi tatmin etmeye çalışıyorumm normal doğurmayı çok istiyorum
Melikekrt Mervenurysr ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️ sezeryandan narkozdan uyanamam diye panik yapıyorum çok bunaldım