Sennurkocin merhaba benimde suyum fazlaydı 38.haftalarda bebeğimde 3500dü 41.haftada 3630gr olarak doğdu son haftalarda sadece karbonhidratlı gıdaları yememeye dikkat etmiştim doktorumun uyarısı ile oda suyun azalması için değil bebek daha fazla kilo almasın diye,suyun sınırın biraz üzerinde olması büyük bi sorun değil sanırım benim doktorum kafama takmamamı sölüyordu sürekli, şimdi o günleri hatırlayınca kendimi boşuna strese sokmuşum diyorum 😐