elifnurdeniz bende 16+3 günlüğüm çok şükür bulantım geçti fazla olmuyodu zaten cinsiyet %60kız olabilir dedi haftaya gidicem bakalım o zman ne çıkıcak kız erkek fark etmez sağlıklı olsunda iğneler le duruyorum 2 kere düşük yaptım kan pıhtılaşması var iğne kullanıyorum