Seson35 Merhaba arkadaşlar:) mart ayında 10+5 günlük hamileyken kan pıhtılaşması yüzünden bebeğimi kaybettim:( genetik testler yapıldı pai 4/g 4/g mthfr a>c heterozigot diğer genler normal. Kürtajdan sonra coraspin kullanmaya başladım bu ay hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Beta hcg 2 gün önce 91,26 bugünde 247 çıkmış pıhtılaşma iğnesini ne zaman kullanmam lazım? Bu gende olanlar ne zaman başladınız iğne kullanmaya? Bu bebeğimide kaybetmek istemiyorum:( gittiğim bazı doktorlar iğneye gerek yok diyo çok endişeliyim:(
mirage_90 Seson35 bana baştan coraspin yeterli olur dedi benim de aynı genler sonradan ben iğne isteyince iğne yazdı bence daha garanti ben beşinci haftadayken başlamıştık
Seson35 Ben de kullanayım o zaman iyi bir perinatolog bulup şu an daha yeni kese görünmeden kullanmama gerek yok o zaman
Mervekara95 Pozitif görür görmez başlayın diyor doktorların bazıları, bazıları da keseyi görünce 🤷🏻♀️ Benimde sadece PAI mutasyonu heterozigot birçok doktora danıştım yarısı Doğum başlayana kadar coraspin ve clexane kullanmam gerektiğini söyledi diğer yarısı 12.haftada clexane keseriz kullanmasanda olur dedi. Heterozigot ile ilgili kongrelerde bir çelişki varmış 🤷🏻♀️ Allah’a emanet yavrularımız 🙏🏻
Seson35 Mervekara95 doktorların her biri farklı söylüyor neye inanacağımızı şaşırıyoruz her yerde farklı bir şey yazıyor iğnenin dozları bile farklı 🤷♀️ Kime güvenicez rabbim yardımcımız olsun sağlıkla bebişlerimize kavuşalım inş🙏🏻
Mervekara95 Seson35 İnşallah canım . Ama benim ne yaptığımı sorarsan bana bir zararı olmayacağı için ayın 16 sında öğrendim 17 sinde clexane başladım
Mervekara95 Seson35 reçetesiz de alabilirsin canım . Raporu da devlet kadın Doğum çıkarıyor sadece . Normalde 1 kutu 150 tl rapor çıkarınca 9 kutu 35 tl
Mrverzgr Seson35 raporu ozel hastanede de cikarabilirsin canim sadece devlette cikariliyo diye bisey yok ben ozelde cikarttim
Bho Keseyi görmeden 1096ydı betahcg benim işte ortalama 3-4 haftalıktı öğrendiğim gün başlattı doktorum iğnenin dozunada hematoloji bölümü karar verdi mthr 1298 heterezigot ve fibrinojen benim genlerim . Hematolojiye kesinlikle danış bence 4+4 8binlik başladık biz hematoloji karar verene kadar 6lık kullanıyorum şu anda ecoprin 150mg bide doğumdan sonra 6 Hafta daha devam edicem ben
Orange565 Ben öğrenir öğrenmez başladım. Hatta tüp bebek denemesinde transferden hemen sonra başlattı doktor. Bence ihmal etme biran önce başla.
Seson35 Cevaplar için çok teşekkürler kızlar😊 doktoru aradım adetin 1 gün gecince gel dedi bugün adet günüm yarın gidicem hem hemotolojiye hem kadın doğuma