Medinedundar canımm gözün aydın olsunn. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende çok isteyenlerdenim ama sanırsam yine olmayacakmış gibi bir his var içimde. Adetime 7 gün var. Yumurtlama öncesini ve yumurtlama gününü sadece değerlendirebildik. Bana da çok dua et olur mu🤲