Sibelclk Her zaman iştahlı bir insandım özellikle hızlı yediğim için sıkıntı yaşıyorum. Doyduğumu anlamadan yemeye devam ediyorum :)) ama abur cubur asla yemem. Hala da aynı şekilde devam ediyorum. En son geçen hafta 7 kilo almıştım. Doktorum fazla, dikkat etmeye çalış dedi ama bana göre çok almadım.