Linesarye banada yapıldı cnm. Hiç bir sıkıntı yoktu detaylıda 3 hafta sonra gel kalp taramasınıda yapalım dedi doktorum. Yani içini ferah tut. Benim doktorum çok titiz en ufak ayrıntıyı atlamıyor. Detaylıda bakamıyorlar çünkü kalbin biraz daha gelişmesi gerekiyor diye biliyorum.