Zynp01 canm başkent hastanesini bıraktım medline Nursel hanıma gidiyorum . Bazı sebepler den dolayı Hakan beyi bıraktım . 13 haftam da başka dr dan ikiz gebelik olduğunu 7 haftalıkken diğerin gelişimin durduğunu öğrendim o yüzden bıraktım . Hakan bey bu durumdan bana bahsetmedi yada fark etmedi ikiz gebeliği . Şimdi 19+3 oldum Nursel hanım dan gayet memnunum .