Kiboss ya bende ondan korkuyorum bnmkinin gelmeye niyeti yok 38+3 ve bu gün hastaneye gittim 3kilo 380gr flan dedi ve hiç açılmam hiç bir şeyim yok doktor anne ben içeride kilo almaya devam edicm diyormuş dedi ben dedim iyi güzel aslında bide içeriden çıkartmak var 😂 sonra Allah korusun çok alırsa sezeryan der diye de korkuyorum valla sonumuz hayır olsun inşallah ❤️