Kaparbukets Arkadaşlar kaçıncı haftada kan hapına başladınız ya da başladınız mı?ben 25+4üm bugün doktorum henüz vermedi şu an aklıma geldi 🤔gidince soracağım
Ayse_Gul Kaparbukets doktorum banada vermemişti canım sağlık ocağındaki doktora bana kan ilacı yazın dedim öylelikle kullanmaya başladım
frigyalikibele Kaparbukets ferro sanol kullanıyorum demir ve kan için. ama değerlerine bakıp verir doktor
Deletedmom277 Kaparbukets Değerlere bakıp gerek duymadı 30. Haftadan sonra doğumdan sonra ihtiyaç duyulacağı için ferrum fort yazmıştı.
Medine_1992 Kaparbukets canım banada hiç vermedi degerlrin iyi dedi ama coğu hamile kullanıyor anlamadım
begumseker 18+3te başladım ben demir ilacına. Ama zaten hamile olmadan önce de demir problemliydi benim o yüzden erken başladım..
Baloglum93 13 .haftada elevite başlattı sonra doktor değiştirdim 17. Haftada gynoferon ve decavit vermeye başladı doktorum
Hilaliko Kaparbukets bnde 19 haftalıgım kımı doktor 3 aydan sonra hemen baslatıyor ama benım doktorum 20 haftadan sonra ıcmemı soyledı bende haftaya baslarım
Neslihan54 Banada ilk başta vermemişlerdi 15 gün önce kan tahlilim düşük çıktı şimdi günde iki kere içiyorum yükselmezse kan takicaklar🤷♀️ doktorunuza azı muhakkak hatirlatin takibinizi yaptırın bence
ikiprensesannesiii Kişiden kişiye değişir başlama zamanı. Bana da geç başlamıştı kan değerlerin iyi gerek yok demişti
Sghslove Kaparbukets bana da doktorum vermedi sağlık ocağı başladı tam haftasını hatırlamıyorum ama 4 aylık filandık. Şimdi hala kullanıyorum sağlık bakanlığının verdiği ilacı