ay95 bende dün diş doktoruna gittim yirmilik dişim çok apse yapmış augmentin bid 1000lik yazdılar kadın Doğum uzmanıma sordum muhakkak kullan apse, enfeksiyon ihmale gelmez o bebek için daha zararlı dedi. Bende kullanmaya başladım. Hatta antibiyotik kullanımı diye post açtım kullanan birçok arkadaşımız varmış canım. Doktor bana da geçici bir çözüm ağrıyı apseyi baskılayalım bu ilaçla dedi Doğumdan sonra gel alalım gömülü dişleri dedi. Bir danış istersen diş doktoruna ve kendi k.doğum uzmanına