[silindi] Merhaba kullanan ya da almış olan anneler hangisini tavsiye edersiniz sebebi nedir? Bir de fiyat performans olarak hangi markayı önerirsiniz
Songul1107 [silindi] Bence Babbynest almalısın daha kullanışlı ben set halinde alacağım https://www.instagram.com/babynesst/?hl=tr
Ayse_Gul [silindi] https://eksiup.com/p/9m216085kidh canım ben bundan aldım henüz kullanmadım ama bunu önerdiler zaten babynest gibi taşınabilir
Gulsahf [silindi] bu konuda bende kararsız kaldım ya babyneste çok gereksiz diyende var reflu yatagı gaz için iyi diyende ama bilemedim 🤷🏻♀️😅
R_abia [silindi] 2 hafta oldu doğum yapalı babynestten ayrılamadık daha 😁 hep onu kullanıyorum ama benimki sadece küçük uzun kullanamayız
[silindi] Ayse_Gul bu güzelmiş reflü yatağı babynest karışımı gibi olmuş. Fiyatı da daha uygun olsaymış iyi olurmuş
Fasulyem22 Ayse_Gul bende bundan alicam hem reflu hem baby nest diye ama birşey soracağım yıkanma işi nasıl kılıfı çıkıyor mu birde içi yumuşak mı ekstra birşey sermeye gerek var mı
27_ Ayse_Gul Ben de bundan aldim hem reflu yatagi hem de babynest. Ortamiza falan yatirirken içine koyarim dedim. Yalniz biraz küçük değil mi bunlar. Yani 1 yaşına kadar kullanilabilir mi? Onu merak ediyorum.
[silindi] Gulsahf babyneste evet gereksiz diyenleri bende duydum ama neye göre onu da söyleseler daha anlaşılır olur :) hangisi daha kullanışlı ben o konuda kararsızım üst tarafta hanımefendi ikisinin birarada olduğu halini atmış
Songul1107 [silindi] ama herseyi var puset örtüsü emzirme önlüğü Yorganı battaniyesi hepsi lazım seyler
Ayse_Gul [silindi] ben daha 12 haftalıkken almıştım canım 150 gibi bi fiyata almıştım ama artmış fiyatı şuan 32 haftalığım daha kullanmadım ama ordaki bayan bunu çok önermişti
Esra2019 [silindi] ben aldım bundan indirimde 150 tlydi 1 ay olmadı daha. Vaktin varsa takip et indirime girer belki yine
Ayse_Gul Songul1107 resimdekinin aynısını aldım canım gri. Kız erkek hangisi olursa kullanabilirdi bende netten babyneste bakıyordum şans eseri ebebekte eşim gördü ordaki çalışanda babynest alana kadar bu daha mantıklı hem görüntü olarak ta aynı diyince almıştık ilk eşyası o olmuştu bebişimizin 🤗https://eksiup.com/p/y9216900ryo6
Ayse_Gul Fasulyem22 kumaşı çıkıyor galiba canım içinde gizli fermuarı var hiç çıkarmayı denemedim ama yumuşak ve oyuntulu kafa bölümü falan.
Songul1107 Ayse_Gul Anladım güle güle iyi günlerde kullanın inşallah ben set halinde almayı düşünüyorum rengi güzelmiş bende bu renk düşünüyorum
Ayse_Gul Songul1107 tavsiye ederim canım uygun Fiyatlı olanıda var https://eksiup.com/p/nq21717598eu 130 tl