Bası değilde batmalar oluyor ara ara benimde internetten baktım bebek büyüdükçe baskı yaptığı için aşağı ondan oluyor yazıyordu. Yukarı çıktıkça bebek batmalar azalır yazmışlar. Tabi yine doktorunuza ulaşabiliyorsanız sorabilme imkanınız varsa en iyisi dr sormak😊