Csrr bende 40 haftalığım geçen hafta başladım bu hastaneye burdaki tavsiyeler üzerine geldim yeniyim..
Benim doktor iyi ama sıkıntı olarak randevun olsada çok bekliyosun..
hemşireleri odaları bilmiyorum gezdirilmedim ..
Nst olarak iyi nst ye bakan kadın gayet ilgili ücreti 50 tl