glsndnz kişiye göre değişir.göbeği düşene kadar zaten yıkamadık.Düşünce de annemle yıkadık ama o kadar stres yapıyordu ki aşırı gerdi beni. 20 günlük olunca yarı kırk yaptık,yalnız bakmaya başladım ve kendim yıkadım banyoda duşta.suyu hazırla kovayı taşı odayı ısıt onu yap bunu yap hengameli banyo olayı bana böyle daha kolay geldi.Süngerli filesi vardı onu da altına duşa sererdim ki ayakları filan değerse ona değsin diye.Oturmaya başlayınca ona oturdu.Şimdi 11 aylık çok rahat artık tabi 😁 geriye de kocaman bi küvet kaldı bazanın altına sokup içine eşya doldurdum kaldırdım belki 2. de kullanırım gene ilk 3-5 gün.