Happy12 Kızlar hareket azalmasından dolayı kendi isteyimle sezaryen olacağım 2 saate yakın 🙂🤗 dua edin bebeğimi sağ salim kucagıma alayım 😍🙏🤲♥️
Mr1517 Happy12 Allahın izniyle sağ sağlim çıkarsınız kuzum, Rabbim senide evladınıda korusun gözünüz aydın olsun sağlıkla gelsin 🙏🏻❤️
Suziiaannee Happy12 inşallah sağlıkla kavuşursunuz birbirinize 😍🤲🏼 Neden erken doğum oluyor bi sıkıntı yoktur inşallah
Happy12 Suziiaannee sağolasın canım 😘 hareketleri azaldı canım ondan dolayı kendi isteğim ile yaptım doğumumu çok şükür 🙏 şimdi güzel kızım yanımda uyuyor 🤗😍
Suziiaannee Happy12 ayyy kıyamam size küvete felan girmedi demi maşallah 😍 benim de bebeğim de karın çevresi geriliği var 34+ yız Cumartesi doktor tekrar bakacak ona göre erkem doğumdan korkuyorum da
Sibella86 Happy12 maşallah ne güzel allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Sanırım bende yarın doğuracağım gibi :) Kilosu falan nasıl acaba maşallah küveze girmemeniz şahane